Wednesday, October 5, 2011

Fade Away

AA :Thanksgiving, my favorite holiday.
As always I'll be spending it giving thanks for the bounty of secrets I've harvested from you this year.
But leave a place for me at your table. I'll be back for just desserts.
Well..It is October..Wohoo..I wish October are much much better that September..
Obviously loads of things happen last month.The bad one was A PERSON that was closed to me is no more longer.
I do admit that was my mistake.However, silent treatment and pretending nothing happen doesnt make
me feel good.
In fact..Bila aku bertanya perlu ke jawab nak tak nak kan.Seolah olah ko buat serupa gua bakar lu
punya Honda woo..Teramat la macam fukkeymeks kan..Hello..Kalau aku buat salah seolah olah besar
kan,bukan ko tak boleh tegur kan.Apa ko ingat aku bebal ke nok.Maybe sometimes I act stupid but I am not ok.
Then perlu ke ko nak bagi tahu sealam at least save me from Tony Romas and watsoever..Ko ingat aku
tak berduit ke nak beli? Kalau aku tak berduit pun aku senyap, berduit pun aku senyap..Sebab aku tahu
aku mampu beli nak makan ke nak sapu makan.In fact not first time, aku pergi Tony Romas.Lain la baru
keluar dari gua kan..
p/s : nampak sangat ko x ikhlas.Thanks God la kan ko x belanja..Kang mak aku terima mayat aku sebab
makan mati tercekik kan..
Kan..Plus masa nak pergi TJR..Aku sanggup tukar date vacation masa birthday aku pergi tarikh lain then bila
confirm..Boleh ko ckap : I thought u celebrate lavishly with your so called amantes.Pukitai sungguh
Aku akui..Perkataan Fukkeymeks tue kinda hardcore.Untuk ko la but for those who knewing me
over 1 year above no one senrtap macam ko kan..In fact aku rasa ye la kot ko orang tua yang agak
beremosi..Terus rasa rasa nak kasi Kotex ke Carefree..Since aku rasa bersalah kan maki ko kan..
So aku minta maaf la. Kan dan buat salah..
Wah..Memang ego ko tinggi kan..AKu ingat ego aku tinggi ala2 KLCC kan.Rupa-rupanya terus ko buat blog
kan..Ala2 follow me on twitter gitew after aku sms minta maaf..
Siap buat paragraph ok.Kelas Ko MARIA..Ko ingat aku ni bebal
ke or bangangnya x reti baca. Doesnt mean high end educations reflected you are brilliant enough, if you
think like arsehole..
Takpe aku x kesah,aku sabar je..Tapi bila aku baca wah melampau kan.Kalau x nak maaf tak perlu la
berblog kan..So x pe la kan..Ingat ingat dah habis rupa rupanya ada juga..Ala2 kesinambungan..
Memang masalah la kalau ko cari pasal dengan anak Asfari ye.
Even aku gu gu ga ga..Jangan ko ingat aku ni tak reti nak tepis semua ye.
Ye aku tahu memang dah xde kemaafan kan.So x perlu la ko nak highlight pasal diri aku kat blog.Sebab
bila aku baca feeling feeling glamer la pula.XIXI..
Apapun aku akan ye..Over time, the memories will fade away so does our existence.
Lu jangan risau..Apa yang ada gua akan delete. In fact kalau terserempak kalau ada jalan yang jauh.
harus aku U turn ke apa ke.Kang ada yang meroyan kan..Aku x hadap pun nak jumpa dah.In fact aku dah try macam macam
nak minta maaf.Takpe.I done my part.Aku x kisah nak hadap kan. Infact aku kenal ko baru 4 bulan..Ala2 probation period.
Tak kisah kenal ke tak kenal aku still bernafas, makan ikut time, tido lambat..So life sama sajorkk
I am willing to let you go as long I am not losing others that I knew more than a year. Yang boleh terima aku bila aku mencaruts, melawak
and etc. Mulut I memang jahat.Untuk orang yang bersopan santun (kepada sesiapa yang rasa dia bersopan jangan la kawan dengan aku)
Kang ada yang serntap.Hheheheh..
So is okey..Anyway Happy October beautiful people..Lagi 2 bulan nak new year..Yea yea..

No comments:

Post a Comment