Friday, October 26, 2012

...Fake Gila ....

Hiya Blog,

Ok there is nothing much I need to spit out.Just today is AidilAdha.
I did not back home, for first time aku tak balik with some reasons.
Tapi kalau Aidilfitri sah sah la aku balik.Otherwise mama and abah jadi naga ye..LOL!!

Early morning, calling Ann which located in far far away land..Lalal...
Sempat pula aku mengarut dengan Si Ann ni.Fake gila kan..(Only both of us tahu behind the stories)

Ok la entry kali ni..malas nak type panjang panjang..sebab aku tak tahu nak tulis dah macamana..huahua

p/s : Class start soon..As per Rudy Azhar..Pergi class bawa pencil case dengan iPad.Sumpah aku nak jadi naga due feedback dia yang sangat sucey!!..I takda iPad. Cuma note yang comel..lalala..I prefer old and classy gitu..lalalal















No comments:

Post a Comment