Wednesday, January 30, 2013

Dry Journey To Batu Caves

Hello Lovah,

Dated on 29/1/2013... Cik Fyra terus mengajak my partner in crime pergi Batu  Caves. Honestly 5 hari, I bekerja dengan orang orang yang kurang siuman..Uwaa Uwaa..Dan dan...sob sob...diaoang telah mendera Cik Fyra...(erk ke Cik Fyra yang dera diaorang).

About 6.50 am before shift changed, Cik Fyra telah mengusulkan cadangan ke Batu Caves, terus cadangan di terima oleh Shima dan Hafiz.Maka Cik Fyra membuat briefing paling cepat..Wakaka..But before that sempat 3 orang ni tengok peta ke Batu Caves.Apa pun salute la kepada Cik Shima, Batu Caves tak dok dalam peta KL!!..Aku malu okeh!!

Maka tepat pukul 8 am, Cik Fyra di hantar ke rumah untuk salin baju..Muahahha..Dan masa yang di ambil buat Shima bengang..Sorry sayang..(I kena nampak cantik even kita nak menapak 272 anak tangga kan)
Sempat juga dia dok berleter pong pang pong pang....

Approximately after Cik Fyra bertukar baju, maka berdongdang merempit la ke Batu Caves 3 ekor ni.LOL..Sempat la ada lawak terinzal dekat Stesen Minyak..Hoho..
Syima: Wei, aku rasa tinggi lepas Hafiz tolong pam tayar motor aku
Afira: Huh..Ko tahu kenapa korasa tinggi?
Syima:Kenapa.
Afira: Sebab kau rendah la nok..(killer laugh)

Around 8.50 am..Sampai la kitaorang ber 3 dekat Batu Caves.Hah maka bermula la sesi panjat 272 tangga.Azab nok..Azab gelak ok.Kitaorang tak semput.Even figure I macam Khloe Kadar Siang..Haha..I sampai akhirnya..Tempat pertama : Mohd Hafizudin Tempat ke 2 :FyraBulous..Tempat Ke 3: Shima On..

Then inside dalam gua tu ada lagi tangga..Boleh Si Shima ni cakap eh aku tak nak dah naik ni tinggi dah dah..Hafiz and I was like erk..Overnya ko...!! hahaha

Hah..Masa kitaorang naik, that time Hafiz dah over tergedik gedik nak sampai, ada la satu achi ni bernazar you all.Dia guna lutot naik tangga ke puncak.Boleh Shima tanya eh sakit ke?.I was like adeh ada juga kot yang kena lutot...Lalala...Ok here is the picture for you stalker to fed your desire

Hafiz and Shima...
Monyet dan Twister!!
Sesi adegan ko cari kutu aku please!!!
Batu Caves!!!

p/s : Thank you my darling even penat penat pun korang ikut perangai gila aku..Ingat next visit is Zoo Negara..Yay Yay

No comments:

Post a Comment