Wednesday, September 26, 2012

25 25 25....


Hiya Blog!!!



Today, I am gonna continue my birthday stories yang baru je lepas last week...So..Since Cik Nur telah mengflykite kan aku on 16th September..Sedih la juga.But Bill , Zarina and Adrian have do surprised birthday arrangement dekat Skybar,Traders Hotel KL...Thank you guys..


With Zarina Zainan =)


I liked this pixa..LOL!!



With Bill !!
With Adrian..He is cute right?
Then end up, Cik Fyra balik ke Ritz around 2 am plus with Bill and Zarina..And terus ada acara kuak lentang gaya bebas kategori wanita..LOL...


17th September..Pagi Pagi..

Dum dam dum dam sms and wats app masuk..Mama abah call lain..Itu belum ada lagi yang call siap nyanyi nyanyi. Aku nak pitam dengan gelagat satu satu..Cik Nur awal awal aku dah cakap cukup la dia fly kite semalam..Tak kan hari ni dia still ambik kontrak jadi BiBik Sukinah kan..

Terus dia reply " Sayang I am on the way to see you at 12 pm"!!
Hah..Korang tahu tak 11.45 am aku dah siap siap serupa aku nak pergi dating..Hah ambik..End up 12.30pm baru Cik Nur datang..Dengan wedges dia yang semegah designer aku nak pengsan..Mula mula Bill and Zarina mogok la due Fly kite..Ek Eleh end up gelak sampai nak roboh bilik aku ye..

Konon konon Cik Nur nak kidnap aku dan aku nak buka sesi kaunseling..end up jadi lain..Hah..Berebut nak pilih keta sapa nak guna sebab nak jalan ke Petaling Jaya..

We went to Food Foundry..Thank you guys for the birthday lunch..I was forced to pick my gift, sebab as per them aku ni hardly to predict..*Pengsan*

As usual sesi makan makan, then gossip sana sini dan tak lupa sesi bergambar...

Us =)
See my pixa..Zarina oh Zarina!!!
Then after melepak dekat Food Foundry, masing masing tak larat, maka balik la ke hotel..Hah..agak agak apa ye agenda?

Sesi berfotografi..Mentang mentang la kamera tidak memakai pilem..Maka sorang sorang terus memetik dan terus memetik..setiap kali berubah pose..Potensi sangat sorang sorang nak jadi model tak bertauliah kan!!



One of my favourite pixa with Nur =)




*pose pengsan*


As per Syaffiq Idham, pose mermaid keringkan sisik..Keji sangat!!
Ini pose...Pose sengal!!!


Selesai sesi fotografi yang tak di iktiraf masing masing terkelentang kat swimming pool sebelom lari masuk bilik..Then after that Skybar!!!

Dan terus Zarina cakap, Skybar pun boring tengok muka kita ye =)


End up balik awal due esok pagi Cik Zarina dah nak kena kerja ..And of coz I am gotta back home kan..

18th September 2012...


Our Luxury Breakfast at Cesar!!
3 Stooges!!
Thank you Remon and team for the surprised!!
Last post sebelum check out =)

Sekian, entry saya untuk hari ni..To my deary..Thank you for everything. I had good time with all of you!!
I love the cake, I love this, I Love that..And the most important..I LOVE YOU!!!

No comments:

Post a Comment