Tuesday, September 11, 2012

Cerita cerita cintan!!!Alkisah!!!

Hiya Blog!!

 There's a difference between a great love and the right love


Masa balik dari office, then aku siap siap nak tido gaya bebas...My housemate pon datang la enterprem siap menangis nangis.Aku? Apa kena dengan ko Mehsa oi!!.

* Take note Si Mehsa ni Iranian girl..I am living with her almost to 2 years!!*

Isk..Apasal dengan minah ni? Terus aku jadi ala ala FBI yang tak bergaji.
Si Iranian ni bercerita la A-Z pasal dia dengan satu lelaki..La...Masalah cinta rupanya.Ingat kan apa tadi..

Salah besar la cerita kat aku ye due aku pon fail!!..Teeheee!!
Maka aku pun menadah telinga.Yang tak boleh blah suddenly aku rasa Mehsa dah bertukar jadi kucing dok manja manja..Aiyak..Geli dow!!

Was hearing her mumble these and that!Tak pula teringat nak kasi tisu dow sebab aku dok tahan dari tertido!!
Biadap la orang sedih sedih aku pula best best landing tanpa rasa bersalah kan!!

Until one part minah ni dok tanya *What shoul I do know?*
Maka aku pon bagi la cadangan itu ini..Example..Call la, sms ke , dinner ke apa la..
And she was..What if he think I am beg after him? Isk budak ni...Even tak boleh blah Si laki hantar sms pon tak nak di baca. * Terus kena jerit dengan aku kan*
~BITCH READ IT~

Then until one part due aku dah tak tahan nak tido terus je aku cakap :
"Mehsa don't get me wrong, because people will not write sonnets being compatible!!.Is very easy!
If you shy now and not told him what you feel towards him, it might be too late and you will regret entire of your life"

"It is advisable in my POV that you look after him as soonest and told what you feel! You will feel shy for 25 secs and maybe more but lets say if it works!You gotta be happy baby!!"
Then I stunt!! hehhehe..Adakah Afira yang bercakap ke tadi?Ye la aku la..
*aku rasa nak pengsan dengan ayat ayat berapi*..Pergh..macam la aku pass dow!!!terus rasa nak tampar muka sendiri!!.

After 10 minit, Si Mehsa ni dah ok la..Nampaknya ayat aku yang aku suggest dah boleh terima kot!! terus aku cakap " Good Luck and not expect in return so much"
haish funny aite!!

“Love may fade with the season, but some friendships are year round.”


1 comment: