Sunday, August 12, 2012

Chris Coklat Hangus, Ann Arthur and Afira Asfari

Hola Blog,

Since Ann kat Alabama, hari hari kitaorang wats app bruk brek bruk brek...
Hah sekali ada la pasal seorang hamba Allah yang Ann label dia Chris Brown..Afira label dia Chris Coklat..
So Ann sudah crushed feeling feeling ayapan sama mamat ni...Love is in the air kaedahnya...yayyyy..
(LOVE LOVE LOVE LOVE)


Di gambarkan sangat hensem, cute, comel..Ala ala sayang intan payung , periuk belanga, kuali sudip apasal
ko comel sangat kan..Each day ada je la cerita Chris Coklat Hangus ni dari Si Ann..Untill....
untill untill... (penuh eco dan suspenssss).Ann found out this mamat ada Girlfriend ye..
Lagi tidak boleh blah..Hah ada girlfriend di USA plus kat Malaysia..Hah ambik ko!!!
Mampo??? Mamposs la dia kena carutz dengan aku kan... even aku tak kenal dia pun...Plus at the same time dia ala ala try into Ann...(adakah ayat aku betul..correct me if I am wrong)

See.... tersangat la drama tamil si Mamat Chris Brown Hangus ni..
Terus aku bagi tahu Ann..

"Darling educate me if I am wrong?"

"All men are all the same..The different is only their names"

Pergh...Mana aku cilok ayat tu..Aku pun tak tahu..But aku pernah cakap la ...
(when woman in action talks kan)

And..today best best je aku dok bruk brek bruk brek dengan Ann..Sudenly...Ann bagitahu she is up for party and Coklat hangus ni ikot...

See...below please......sempat pula Si Ann ni perasan yang boleh buat aku terguling guling kat rumah kan..Keles statement maut ko kan di petang Ahad yang indah..(padahal KL jerebu ok)



Terus aku reply dari dia dok fikir si Coklat Hangus yang erkk..pasang banyak cawangan ala ala TNB better ko fikir aku yang jelita ni Ann..Hahhaa...Kan..sekian..



To Ann,

Keep rocking Alabama, sweety..Remember..Don't Get LAID but GET PAID!!!
We are not cheap after all even our skirt remains the shortest one..I love you sweety..
Bisou Bisou...

Hugs and Kisses from KL...

Love,

Afira
(The name that define awesome..LOL)

No comments:

Post a Comment