Saturday, August 4, 2012

Sari berita yang tidak berapa nak penting


Sari Berita Yang Tak Berapa Nak Penting

Yay...after long time tidak berblog.Almaklumla aku kan perempuan yang serba serbi busy 25 jam.LOL.
Maka datang la idea untuk berblog balik after lama juga aku tinggalkan atas sebab sebab tertentu.The rest of the untold will be reveal soon.

So berbalik la pada jalan asal.After berbulan bulan tak berblog.Terdetik hati nak tulis balik.Pergh..Ok la
let me start with the unsankarable perangai batak that I don't realized I can do it.

Dated on 2nd of August, I rceived a call from long lost buddy cik enon..(acah je) Cik Katerina Abdullah.Cik Kate short form ya.Maka aku pun terkinja tak ingat dunia.Last aku tahu dia dah kahwin tu pun that time like 3 years ago, when I was in college.Maka aku pun happy la terguling ayapan kejap.So date kitaorang pukul 10 pm kat Pavilion.

So while awaiting cik enon sorang ni maka aku dengan bersuka ria la pergi membeli tiket wayang nak tengok ceritaStep Up Revolutions.Oh ya..it was how many days we fast and I am lost count ok.Take note cerita itu bermula 7.15  pm.And I have an idea to break my fast inside cinema la kononnya..Sekali nah ambik ko..Beratur yang amat panjang.I was like ya ampun aku nak berdiri kat mana ye.

Maka aku pun bersuka ria la meneruskan misi nak tengok cerita itu.Dan bermula la perut Cik Fyra berbunyi zapin.Habis je movie dalam 9.30 berlari lari la aku mencari makanan sementara menunggu cik enon yang tersangkut dalam jammeddd..Pergh..cari punya cari..Suddenly dari lapar aku teringat ice blended.Maka maha hebatla cik Fyra pergi
Starbucks.Wei..apa kes semua que yang panjang.Maka plan di tukar ke coffee bean..

Sesampainya di coffee bean..Ok la beratur pun beratur la..Que pun tak la maha hebat kan.Out of sudden,terjumpa la satu minah..Which I know her just like that..my so call neighbour yang tak berapa nak neighbour.Below are thedialogue between 2 of us yang aku rasa nak guling ayapan selama 30 saat.

Cik Gurl A (unknown name): Hey I think I know you.You looks very familiar.And OMG what happen to your hair? You
look good you just perm recently?  What you doing here?

Cik Fyra : (was like ok most of time i bunned my hair so you doesnt know)Hey is my original hair.Most of time you saw me with a bunned rite.Of coz purchase some drink.(then ko ingat aku siram pokok bunga ke)

Maka bruk brek la kami berdua sekejap dan aku pun cepat cepat bagi ayat mati aka words to end the conversations.Banyak cakap la pula minah ni..
Selepas beli ice blended tu dan menunggu cik enon yang park kereta yang sesat entah kemana until aku habis minum.Then dari jauh aku nampak la lembaga manusia..I mean cik enon yang berjalan tanpa rasa bersalah..Nah ambik ko 10.15pm.Mampos aku dah lapar tahap dewa. Guess what few minutes after that aku berlari lari ke toilet sakit perut.Perut kosong minum ais.Ko ingat ko minah saleh Fyra.Mujur tak lama but after that aku rasa pening loya and etc sampai la aku makan.Eh ajaib dah ok.Over sangat kan perut.Sorry la sayang, intan payung, periuk belanga next time no matter que tu sampai ke pavilion entrance pun aku sanggup beli makan dari perut aku meragam tak tentu
hala.

That's all nanti kalau ada cerita yang maha hebat aku tulis lagi.

P/s : masa untuk buat kuak lentang gaya bebas.Yay...Good night =)

No comments:

Post a Comment